2016. november 15., kedd

Tíz éve élünk Chesham-ben, így mostanra egyre inkább vidékinek érzem magam mikor Londonba kell bemenni. Még ha egy sima fodrász látogatásról is van szó. London még mindig energia vámpírként hat rám. Borzasztóan kifáraszt és gyorsan menekülésre késztet. Kis ideig szeretek bámészkodni, de aztán óhatatlanul menni kell. A Barbican amúgy se túl fotogén szóval csak párat kattintottam.
 Még itthon. Nemrég hozták rendbe az indóházat.
Barbican.
 
 Egyszer majd én is csinálok róluk rendes képet.

És legyen itt ez a reklám helye http://www.figarolondon.uk/ Én azt szoktam mondani hogy ha találok egy olyan fodrászt aki képes úgy levágni a hajam hogy haza is érek vele, annak én a pokolba is utána megyek. Mert ilyen nem sok van. Szóval remélem még sokáig működik ez a kis szalon. És az se baj ha fél napos program így egy hajvágás. Megéri.
Még hazafelé nagyon gondolkoztam hogy leszállok Wembley-ben mert van egy bolt amit meg akarok nézni.
Ki tudja mi vonz ide? A válasz ott van a képen. :)
Sajnos végül mégse mentem be túl késő volt már és túl fáradt és éhes voltam ahhoz hogy még egy órával később érjek haza.

1 megjegyzés:

éva írta...

Hát többször mehetnél arra a képek miatt is, meg több képet is csinálhatnál Wembley-ben :)